Terítsd ki!

Címkék: derítsd ki

2011.05.08. 02:03

Terítsd ki! :P

 

 1. Légyszíves nézd meg a 7-est!

 2. Ezt is elnéztem... 11-s lesz!

 3. Azt hiszem homályosan látok. 10-s lesz az!

 4. Ha kíváncsi vagy, akkor nézd meg a kettest!

 5. Benéztem. Bocsi, 12-s!

 6. Azt hiszem nem ez lesz, kukkants a 4-re!

 7. Jaj! 13-t akartam!

 8. Bocs, csak szivattalak!

 9. Ne haragudj! 3. lesz az!

 10. Várjál, felveszem a szemüvegem! 6-t nézd!

 11. Én kancsal. 15 az!

 12. Inkább nézd meg a 9-t.

 13. 13-t mondtam?! 5-t nézd!

 14. Lehet, hogy a 8-s!

 15. Szerintem, azért nézd meg a 14-t!

A bejegyzés trackback címe:

https://lazuljesnevess.blog.hu/api/trackback/id/tr682886397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása